miércoles, 16 de mayo de 2012

Guarda dedales



4 comentarios:

  1. Anónimo22:19

    Quina cucada de guarda didal i els testos m'encanten!! xulíssim. Per cert sobre la roba a topos vermell no m'ha destenyit i això que l'he rentat amb aigua calenta! Una abraçada. ANNA

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gracies Anna, pot ser no la vig rentar prou, ho tornaré a provar.

      Per cert, has vist el guarda didal de topets vermells? aquest si que m'agrada y sobre tot estic contenta perque a qui li vaig regalar va quedar molt contenta.
      Te felicito, fas unes coses molt maques y molt originals.
      Una abraçada.
      Sani.

      Eliminar
  2. Hola

    Es una monada, me gusta mucho. felicidades

    ResponderEliminar
  3. Muchas gracias por tu comentario. Ultimamente estoy muy gandula y aunque tengo muchos proyectos en mente, me falta el ánimo para llevarlos acabo. Me es más facil ir mirando los blogs y deleitarme con las cosas tan bonitas que haceis.
    Creo que me esforzaré en hacer algo ya que me animais mucho con los comentarios.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar